Totally deppigt och grått.

Fy fan va jag känner mig nere just nu. Vädret kan fan inte bli värre, jag är helt jävla ensam och jag bara jobbar hela tiden. Jag vill göra något! Det enda jag har gjort dom senaste veckorna är typ jobbat 8-19 eller något. Varit ledig någon dag och då har jag legat i sängen och blivit fet. Jennifer tågluffar och Christoffer är och hälsar på vänner och här sitter jag och jobbar skiten ur mig, träffar otrevligt folk som klagar på helt meningslösa saker. Gå och köp jordgubbar någon annanstans då, tvingar jag er att köpa dom hos oss eller? Jag vill bara göra något! Komma bort från vardagen som betyder ständigt jobb för mig. Usch, jag börjar bli så jävla less nu.

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

men vad är de du jobbar som då? de va ju väldigt långa dagar!



härligt med en sthlmstripp i slutet av sommaren!



med mig är de bra.. redan söndag! händer i veckan då?

2009-07-05 @ 20:46:13
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0