Kämpa på!

Ont i axlar och nacke. Stela leder och fötterna gråter. Så mår man när man har två jobb på Coop. Lönen kom däremot igår och det var ju en positiv överraskning. Eftersom att jag bara jobbar till tolv imorgon så ska jag susa in till stan och kanske bränna en hundring eller två. På lördag flyttar jag in hos pappa och bosätter mig med katterna i en vecka och på söndag blir det att njuta av en ledig dag. Desutom väntar jag på två paket som borde vara hos mig nästa vecka. Ett från H&M och ett från Nelly.com, kan det bli bättre? Mjo, om jag hade haft en stor, fet chokladkaka framför mig. Jag jobbar så mycket att jag inte ens har tid att äta onyttiga saker. Haha, då jobbar man för mycket! Råkade dock ha sönder mina converse och slå sönder både stortå och häl idag.

Skulle lägga upp en youtubevideo på spöregnet idag men youtube är dumt och vill mig illa. Så ni får klara er utan det. Istället får ni dreggla över två par skor från Din Sko som jag MÅSTE HA till hösten! Kilklackarna kommer tydligen in i butik nu i juli. Jag ska fasiken slåss om dom!


Bilder: Carolines Mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0