We'll still have the summer after all.

God morgon på er sötnosar. Ni kanske kan lista ut att jag har sussat så sött i några timmar och vaknade precis. Jag är en hårt arbetande kvinna så vad kan man göra? Som tur är så jobbade jag bara i fyra timmar idag och dom timmarna gick väldigt snabbt och dessutom är jag ledig imorgon. Halelujah! Gick på stan en snabbis efter jobbet eftersom att det var marknad nere i Södra hamnen. Såg en jättesnygg Mulberry kopia som gubben skulle ha typ 449:- för. Jävla rån säger jag! Inte äkta skinn eller någon skulle jag gissa på. Men snygg var den i alla fall. Hur som helst så har jag spanat in en Miu miu inspirerad väska från Bags and fashion som jag kanske ska införskaffa mig när min lön trillar in om en vecka. Jaja, hittade lite rea fynd idag. En tunn blus och en grå basic tischa. Nu behövs bara svarta jeans! Det var väl det jag hade att säga. Mitt liv är inte så jäkla intressant nu när jag bara jobbar. Men på fredag så ska jag och Sandra äta romantisk middag från MAX på Coop. Deni! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0