Är man duktig eller vadå?

Skulle ge er värsta bildbomben med reafynd som har fått följa med mig hem+gårdagens outfit. Men duktig som jag är så har jag glömt sladden hos Christoffer. Så ni får helt enkelt vänta till imorgon. Nu ska jag sitta bänkad framför Nellys stora sommarea så jag kanske återkommer med ännu mer reafynd. Förresten så har det brunnit på en bilfirma här i Luleå idag. Ett enormt, mörkgrått moln sågs ända till stan. Nu har dom fått stopp på branden men bilfirman plus en Expertbutik och MAX restaurang klarade sig inte. Vi körde förbi alldeles nyss och kvar finns bara en svart klump av hus. Obehagligt som bara den. Solen skiner i alla fall även idag och det har varit ännu varmare idag om det är möjligt. Ska till pappa om någon timme och få ännu fler jobbtider. Har nämligen fått ett till jobb på Coop Forum så nu kommer jag jobba 5-7 dagar i veckan fram till skolan börjar. PENGAR TILL MIG! Hoppas ni har haft en lika fin dag som mig. Puss!


Coolcesar får avsluta detta inlägg. Sådär skulle han se ut en varm sommardag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vilken snygging!

2009-06-25 @ 21:21:51
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0