Facination!

Hej på er världens bästa! Fy *censur* vilken varm dag!!! Tack och lov så har man stått under tak hela dagen. Trots den hårda vinden som förövrigt var typ lika varm som luften så har det varit galet varmt. När jag har gått bort från "tältet" för att fixa med blommorna så har solen gassat på benen. Galet varmt! Imorgon är jag ledig och förhoppningsvis så är det lika varmt och fint då. Måste få tag i en fruktsmoothie från Waynes, har suktat efter en hur länge som helst nu. Hur som helst, dagen har gått bra och hyfsat fort. Trevligt folk har handlat idag också (dom flesta i alla fall) och killen jag byter skift med är jätterolig. Blir trevligt att jobba några timmar med han i helgen. Nu pratar jag bara på. Ni får gårdagens outfit. Puss på er!


Tröja Lindex
Jeans Cubus
Skor Converse
Solglajjor och väska Gina T

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Nu är jag så gott som back on track. Har varit mycke jobb + för mycke sol och trevliga aktiviteter, men nu har jag saknat bloggen länge nog. Hur är det med dig nu?

2009-06-24 @ 00:19:57
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

tack :] yes, den var på rea!

2009-06-24 @ 09:28:38
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0