Fri i tio veckor!

Nu är skolan äntligen slut! Tänk att det redan har gått ett år sen blyga lilla Mikaela klev in på NTI skolan i Luleå för att börja ett nytt liv som gymnasieelev. Inte en själ kände man. Nu ett år senare känner jag mig som en annan person, starkare och mer självsäker. Efter klasskvällen förändrades verkligen allt, hela klassen blev mer öppen mot varandra och jag känner mig mycket tryggare i klassen nu än för några månader sen. Frågan jag måste ställa mig själv nu är dock om jag ska gå kvar till hösten eller faktiskt byta linje. Vågar jag göra om samma sak som för ett år sen eller ska jag stanna kvar med folk jag har lärt känna. Jag vet faktiskt inte. Det är ju väldigt kul att så många (inklusive lärarna) verkligen vill att jag ska stanna kvar. Man känner sig otroligt älskad. haha. Vi får se hur det blir. Just nu fokuserar jag på sommaren, jobb, Yran och Stockholm. Ska bli otroligt kul med allt detta! Ska försöka få tag i en gruppbild som vi tog idag. Nu ska jag bara njuta av friheten.

Kommentarer
Postat av: anna

Det låter exakt som jag har skrivit det där!

2009-06-11 @ 19:51:10
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0