I just want to die.

Förlåt så hemskt mycket för den SUPERDÅLIGA uppdateringen. Just nu är det så otroligt mycket med skolan och jag har inte sovit mer än 5 timmar varje natt dom senaste dagarna. Jag bara pluggar och går i skolan, sen orkar jag inte så mycket mer. På fredag slutar alla kurser och då lovar jag att det ska bli andra bullar. Men tills dess får ni stå ut med att det ekar tomt i bloggen. Jag har bara inte ork att göra något. Förlåt och snälla håll ut! Lägg gärna till mig på bloglovin också, klicka då på den söta lilla kaninen till vänster. Puss på er söta människor!

Kommentarer
Postat av: mariélle

huvva! hoppas det går bra med allt plugg !

2009-06-04 @ 19:27:47
URL: http://iblaaand.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe - många som tyckte att de va svårt denna gången :) vi får väl se vilka som har rätt i denna veckans lyx eller budget. någon länkas ju slumpvis nästa söndag..

2009-06-04 @ 21:22:29
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0