Soliga måndag

Hej på er! Det är måndag och solen SKINER verkligen! Tyvärr bor jag ju i Luleå och det betyder att det är tornado här varje dag. Så även om det är 30 grader varmt så blåser det kallt så in i helvete. Inte så kul. Hur som helst, vi ska inte tänka på det nu. Jag jobbar ju ändå hela dagen. Börjar klockan två. Var på stan nu på förmiddagen men jag blev bara deprimerad av all rea och att min plånbok ekar så jag åkte till Willys och handlade lite mat istället. Det fanns så otroligt mycket jag ville ha på rean! Två par jeans från Gina T, skjorta och kavaj från Monki och några toppar från andra ställen. Måste fråga mamma om jag kan få mitt sista studiebidrag i förskott. Får ju ändå stor, fet lön den 15e juli. När den kommer så är det inte länge kvar till yran. Tyvärr kan jag nog inte åka direkt till sthlm och se Lady Gaga där också. Måste nog jobba i två veckor till. Men det betyder ju mer pengar och sen drar jag ner till huvudstaden ändå. Can't wait!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0