Student och grillfest

Fredag och lördag har spenderats genom att kolla när alla treor tog studenten, bland annat Christoffer som är arbetslös nu. haha! På natten töntade vi oss med Danne och Johan och spelade en massa Rock Band 2. Vi vaknade klockan två dagen efter och jag hade huvudvärk. Vilken student. Igår så var det då dags för grillfest med Jennki och ett helt gäng. Vädret var dock inte på våran sidan men vi klarade oss i alla fall från regn. God mat var det. Kycklingspett med potatis, potatissallad, tzatsiki, grönsallad m.m. till. Till efterrätt var det tårta och mintkladdkaka. Mycket lyckad kväll. Nu ska jag bara ladda upp inför jobb på tisdag. HEJA MIG!


SP3B tar studenten.


Självklart ska man sitta längst fram!

Kommentarer
Postat av: TaRa'

SV; haha jag svara efter jätte länge, men gällande kjolen jag hitta den på modekungen.



Här har du länken ; 3869.html" rel="nofollow">http://www.modekungen.se/shop/dam/kjolar/alexander-wang-inspirerad-kjol/p3869.html

2009-06-15 @ 00:38:54
URL: http://insertfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0