This sucks.

Jag har haft en sån otroligt dålig dag idag. För det första så har jag gjort bort mig så otroligt stort så nu är det fasiken säkert att jag byter skola till hösten. Kan fan inte gå kvar på NTI. Sen har ingen råd att köpa klänningen som jag skulle ha på mig imorgon på avslutningen och på Christoffers student. Så jag tänker inte gå till skolan imorgon. Dessutom är mina kinder galet varma och jag vet inte varför. Tror jag håller på att bli sjuk. Så jag kommer inte skriva något på ett tag, måste lugna ner mig. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: okej vad skojj ;D jag har fixat inför imorgon:D

2009-06-11 @ 00:35:37
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0