Ett, två, tre keso?

Sitter och lyssnar på mina kära klasskamrater som håller på att säga "Ett, två, tre keso", förstår inte varför men det lät ju ganska roligt. Solen skiner här uppe i norr och snön smälter fort som bara fan. Om det är lika fint väder imorgon så drar jag nog på mig min bikerjacka. Idag efter skolan ska jag nog gå till ett fik som ska flytta till Smedjan och idag är det gratis fika (kan man tacka nej till det?), om jag hinner så ska jag nog springa lite på stan också men sen måste jag väl tillbaka till Christoffer så han inte typ avlider, igår hade han en feber på 40,6 grader men idag verkar han faktiskt lite piggare. Usch, har verkligen inget roligt att berätta, känner att allt är ganska bajs just nu och jag vill bara byta linje men har inte tillräckligt med poäng för att komma in på det jag vill. Nu ska jag fortsätta "jobba".

Förresten, i födelsedagspresent vill jag ha en Canon EOS 1000D, bara så ni vet.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Jahej! jo jag går stylist, det är het jävla underbart alltså. Jag sökte egentligen förra året (är född 91) men då hade jag för lite poäng så jag gick designprogrammet ett år. men eftersom att man får 10 poäng extra för att man söker om så att säga så kom jag in det här året istället och går nu 1an, jag kom in på mina 275p. men jag vet de i klassen som hade lägre och kom in ändå. checka in stylistmedspa.blogg.se och fråga där ;D och hoppas du kommer in! tycker verkligen du ska söka om det är absolut värt det!

2009-03-17 @ 14:55:09
URL: http://rebeza.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

hoppas du får din kamera i födelsedagspresent ;)

2009-03-18 @ 21:47:20
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0