If you like piña colada.

God morgon!
Solen skiner och det är 12 plusgrader här. LIVET LEKER! Läste precis på NSD att redan klockan sju i morse kunde man notera +7 grader här i Luleå vilket var den högsta temperaturen i hela landet. Sug på DEN Sthlm! Jag och mamma ska strax börja promenera in till stan i detta vackra väder och såklart ska min bikerjacka från H&M få åka på. Måste till Christoffer sen och se om jag har glömt min mobilsladd där. Nu ska mamma locka håret på mig, hoppas ni i övriga Sverige får en lika vacker vårdag. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hahaha ja några 7 plus var det nog inte i sthlm idag ;) tyvärr :P

2009-03-20 @ 22:26:20
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0