Man undgår aldrig en förkylning

God morgon!
Ni anar inte vilken jobbig natt jag har haft, kände redan igår att något inte stod rätt till och jag kände mig ganska hängig, dessutom åt jag som jag aldrig ätit förut hos mormor. Så inatt dunkade huvudet, halsen brann och min mage hade party och bara vred och vände på sig. Kunde knappt sova. Så nu är jag sjuk och snorar som en liten unge! Som tur var piggade tvn upp mig genom att visa repris av One tree hill som jag missade igår och nu ska jag bädda ner mig och kolla på en massa Simpsons. Hoppas ni har en bättre dag än mig. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Krya!

2009-03-30 @ 16:14:12
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0