På Leos Lekland

Igår vad vi ju ut på storheden och gick på bl.a Toys R' Us, shoppade lite på H&M men ska lämna tillbaka 2/3 saker, plagget jag ska spara är en helt vanlig, svart väst. Kommer bli supersnygg till sommaren med ett linne/t-shirt och ett par slitna jeansshorts. Idag var det lite svårare att hitta på något eftersom att det är söndag. Jag ville åka till Ikea men tillslut bestämdes det att vi skulle åka till Soumi Soffa (fråga inte varför) och sen till Leos Lekland. Eftersom att jag aldrig hade varit på leklandet så var det ju lite roligt men jag trodde att det skulle vara ett stort rum med massa luftslott (eller vad det nu heter) och inget mer med det, men när vi kom dit blev jag helt facinerad av vad som fanns där. Det var ju en hel djungel med stora rutschkanor, studsmattor och en enda stor klätterställning, HELT OTROLIGT! Varför fanns inte sånt när jag var liten? Rena rama paradiset för barn. Marcus var ju i extas och Arne var ganska glad han också, tillslut gick jag med på att åka en rutschkana med Marcus och jag måste säga att det var längesen det pirrade så mycket i magen. Kanan var lång och det gick verkligen jättesnabbt, haha jag hade själv kunnat klättra omkring där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0