Spotlights on me

God morgon! Alldelens strax ska jag springa till bussen och åka till tandläkaren och sen till skolan för information om val till tvåan och ett prov i miljö, ganska skön dag egentligen och vet ni vad jag är imorgon? LEDIG! Haha, japp! Vi har något som kallas NTi dagen då vi ska samla in 100:- till något ställe som heter Baldone (om jag inte minns fel) som är ett slags "barnhem" för handikappade barn. Håller även på med en ny header till bloggen men eftersom att jag sitter vid den stationära datorn så har jag inga bilder och jag måste aktivera Windows på laptopen och för det behöver man internet vilket laptopen inte har av någon anledning, så jag måste ta med datorn till Christoffer ikväll. Det kommer bli en hel makeover kan jag lova er!

Nu måste jag borsta tänderna noga och sen springa iväg, hoppas alla får en bra dag!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0