Yeah, here I come!

Imorgon klockan 06.00 går mitt plan till Sthlm, det betyder alltså att jag måste stiga upp ca 05.45 och åka till flygplatsen vid 05. HUR KUL ÄR DET LIKSOM!?!?!?! Jag kommer avlida... Men det bästa är ju att man får frukost på flyget, jag ÄLSKAR flygplansfrukost! Tar med mig datorn så jag kommer kunna blogga en massa och ge er en massa härliga Stockholms bilder. Stannar till lördag kväll, så planen ser ut såhär:
Torsdag: IKEA och bio.
Fredag: STAN STAN STAN!
Lördag: Flumma runt? Museum?
Gud så härligt att få komma till sthlm, det var nästan ett år sen jag var där sist. Måste även spana efter ett par skor från H&M som har funnits i butik i vinter, det är ett par högklackade "boots", lite lackaktiga med pälskant. Dom syns i 3 reklamen med den där tjejen. MÅSTE HA DOM SKORNA!!

Önska mig nu lycka till på resan.
Ha det BÄST! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0