090519, tisdag.

God dag på er sötnosar! Tuff morgon ska ni veta, nationellt prov i matte och sen skriva den sista stora svenska uppgiften som kan make or break me. MVG på den=MVG i slutbetyg. HEJA MIG!!! Nu är det dags för medieproduktion där vi ska spela in våran otroligt dåliga radioprogram. Det är tyvärr inte lika varmt och soligt idag men jag tog ändå på mig mina übersöta jordgubbskilklackar. Ska försöka få Christoffer att ta en oufitbild på mig sen, annars gör jag det själv! Jahapp... skavsår har jag. Men ska man vara fin så får man lida pin eller hur? haha. Puss på er hörni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du för gymnasieprogram? :)

2009-05-20 @ 09:59:09
URL: http://picturebridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0