Det är ju bara lördag!

Jag vaknade nyss och tänkte för mig själv hur hemskt det är att det redan är söndag, men sen kom jag ju på att det faktiskt inte är det. Det är ju för fasiken bara lördag! Solen skiner även idag, tror dock inte att det är lika varmt men det gör inget. Christoffer ligger och sover i sängen bakom mig, han gnisslar tänder vilket är galet jobbigt! På nätterna kan han väcka mig av det, men han är söt ändå. Idag ska jag nog pallra mig till Kupan och se vad dom har för roliga grejer, skulle behöva hitta ett par billiga jeans som jag kan göra shorts av, känns som att det är shortsdags snart. Om det är riktigt varmt ute kanske man tar sig en glass? Jag vet inte, vi får se. Ut ska jag i alla fall. Vi börjar i alla fall dagen med lite grymma outfits från Lookbook.



Lookbook.nu

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D snyggt!

2009-05-02 @ 10:10:41
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0