Gårdagens mys.

Herregud vilken dag det var igår alltså, man hade kunnat lägga sig ner och sola. Jag och Christoffer var på stan och fikade och sen satt vi på balkongen en stund och bara hade det mysigt. Jag somnade ett tag på soffan och sen i sängen men alarmet ringde vid fyra eftersom att vi skulle ge oss av till pappa för att äta grillat. Det tog över en timme att gå till pappa för att vi var så otroligt trötta och gick i snigelfart. haha! När vi kom fram satt alla ute och grillen var igång, det luktar ju helt ljuvligt av grillat! Såklart åt man ju för mycket, det var chorizo, kött, potatissallad, någon god salsa och sallad. Sen var det ju efterrätt också, usch usch. Alldelens för mycket mat säger jag bara. Som tur var så bestämde jag och Christoffer oss för att gå hem, det behövdes kan jag säga er, sen var det jättehärligt väder ute också, svalt och skönt men inte kallt. Idag ska jag till Christoffer och äta tacos, sen blir det väl bara till att slöa som vanligt. Vad har ni för planer?


Pappa är grillmästaren!


Cesar chillar i solen och Christoffer är lite närgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0