I've got that boom boom POW!

Herregud, förlåt för VÄRLDELÖS uppdatering. Jag håller på att krascha ihop totalt och bara sover hela tiden! Har varit på kassautbildning idag på Coop Forum och jag måste säga att det är fasiken bland det roligaste jag någonsin har varit med om. haha! Jag älskade att sitta i kassan och möta allt möjligt roligt och udda folk. Hon som hade lite kassaintroduktion blev så förvånad över min kärlek till kassan så hon frågade om jag kanske ville jobba extra. SÅKLART JAG VILL! Ska tjata på henne imorgon också. Imorgon börjar vi som tur är inte förrän klockan tio så det blir lite sovmorgon. Hur som helst, jag är proffs på kassan nu och kan en massa PLU-koder till frukt och grönt. Stolt stolt! Efter utbildningen så gick jag på Lindex i hopp om att dom skulle ha mina kära solglasögon kvar. Men icket! Jag gick därifrån med en tår i ögat och en liten klump i magen om vad jag skulle ha för solglasögon nu. Tog en sväng förbi Myrorna och H&M också. På Myrorna hittade jag en grym plånbok/clutch i röd lack. Den fick såklart följa med hem. Surprise så somnade jag efter middagen! Ska försöka krypa ner i säng igen och sova för natten. Imorgon blir det en lång dag. Ska försöka orka fota clutchen imorgon. Tillsdess, PUSS på er och tack för alla jättefina kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0