Kaninlampa!

Mique i Smedjan ska byta lokal och har därför haft utförsäljning från i torsdags. Idag och imorgon är det 50% på allt i butiken. Igår när jag var in där såg jag en liten vit kanin som satt på en låda och lyste. Det var ju min kära kaninlampa! Eftersom att det var 50% idag så lämnade jag min kanin och hoppades på att han skulle sitta kvar imorgon. Så jag ställde klockan på nio så att jag skulle kunna cykla dit när dom öppnade. Trodde det skulle vara tomt där, men såklart var det ju smockfullt med folk på just Mique bara för att dom hade utförsäljning. Men min kanin stod kvar och jag frågade om det var den sista. Det var de och jag fick plocka ner den. Typ 245:- fick jag ge för den och det var han absolut värd. Har velat ha en kaninlampa i evigheter (pinsamt att säga men jag samlar på kaniner, inte riktiga då. haha) men dom är ju inte världens billigaste. Nu står han i alla fall i mitt fönster och lyser och Ninja har fått sig en lysande vän. haha.

Det kanske är en tjej?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0