Kondom missöde!

Fy vilken plågsam dag, först nationellt prov i engelska, listening och sen reading. Proven gick nog faktiskt hyffsat bra. Åt lunch med Christoffer hos pappa, man kan ju inte låta bli att gå dit när man väl går skola nästan granne med hans restaurang. Baconinlindad kyckling med ris var det i alla fall, supergott! Efter lunch skulle vi ha mediekunskap men fick besök av två människor från Ungdomsmottagningen som pratade om könssjukdomar, man kan ju säga att jag hade hört ALLT förut, men mannen som var där var helt underbar. Han verkade verkligen passionerad om det han pratade om och dessutom såg det ut som att han hade något uppstucket därbak, plågsamt! Såklart fick vi ju kondomer också som hamnade i väskan och kommer väl aldrig användas? Hur som helst så gick jag på stan efter skolan och på Gina köpte jag ett par örhängen. När jag skulle slita upp plånboken så hör man hur något faller till marken. Jag kollar ner och ser att något fyrkantigt och blått ligger några meter från mina fötter. Tror ni inte att kondomerna hade flygit ur väskan och ner på golvet! Snabbt som attan tog jag upp dom och slängde ner dom i väskan igen, förhoppningsvis såg ingen mitt lilla missöde. Haha! Fick gå lite på Myrorna och åt lite rån med ost på hos mormor och morfar. Mysigt värre. Nu har jag nyss sett Americas next top model och Hjälp! jag är med i en japansk tv-show. HEJA KJELL! och nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv tror jag. Ha det bäst sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0