Lite shopping

Var på stan både idag och igår. Hittade lite grejer båda dagarna. Igår hittade jag två toppar från H&M, en behöll jag men den andra var inte alls lika fin på som jag hade förväntat mig så den fick jag säga hej då till. Idag hittade jag lite smycken på Gina, just nu har dom alla rea smycken för 19:- och då kan man ju egentligen plocka på sig hur mycket som helst, men det blev i alla fall en enorm ring och ett halsband i form av guldkedjor. På Lindex fann jag en underbart fin svart tunika med enorma ärmar. Verkligen superfin, kommer bli awsome med ett par slitna jeansshorts och gladiatorsandaler i sommar! Hade nationellt prov idag, gick väl sådär. Inte bra alls... var även hos tandläkaren och fick göra en bettskena åt mig själv, eller rättare sagt jag fick plågas med nå jäkla järngrejer i munnen och gegga som man tryckte upp som tog avtryck av tänderna. Den 27e ska jag dit igen och få den men tills vidare ska jag hålla på med nå avslappningsövningar. För er som inte vet så har jag länge haft huvudvärk och tryck bakom ögonen, så mycket att jag inte har kunnat gå till skolan ibland och ibland känns det som att jag ska tuppa av. Min mormor som är gammal tandsköterska rekomenderade att jag skulle gå till tandläkaren och kolla mina käkar. Tydligen så kan man spänna dom och gnissla tänder i sömnen om man är stressad eller liknande. Så vi får se om det hjälper, hoppas hoppas! Mina armar är dessutom värre idag, den där förbannade amerikanska fotbollen tog fan kål på en. Har nästan inte kunnat använda armarna idag och när jag skulle sätta mig vid datorn och skriva så började hela armen skaka. Haha, jag är inte lite vek! Åh, nu börjar Gränsbevakarna Australien alldelens strax. Det måste jag se. Puss på er sötnosar!





Papegoj-tröja, svart tunika och ring. Mycket bra köp!

Kommentarer
Postat av: Jennki

Ahh, vad snygg ring! Sen jag började cykla till skolan svänger jag ju aldrig förbi stan -.-'

2009-05-13 @ 19:08:51
URL: http://janehayworthsgunslinger.blogg.se/
Postat av: Amanda

ooh papegojtröjan var grymt snygg! var den från hm?

2009-05-20 @ 15:08:09
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0