Söndag, 090510

God morgon, eller kanske god dag.
Det blev visst ganska sent igår med allt spelande. Christoffer har ju fått mig att börja spela Warcraft 3, men nu är jag sur och har slutat. Sen kväll betyder sen morgon. Vaknade inte förrän vid elvatiden. Jag är JÄTTE!!! rastlös och vettefan vart jag ska ta vägen. Jag vill fika och typ springa runt runt i cirklar. FIKA! Hur som helst, tvdagen.se idag. One Tree Hill, Gossip Girl och Wipeout. Älskar söndagar! Något som inte är lika roligt är att det är skola imorgon. Är så otroligt jäkla less! Dessutom har jag utvecklingssamtal imorgon, tandläkartid på onsdag och jobbintervju på torsdag. Torsdagen längtar jag däremot till, vill så gärna ha det där jobbet så jag kan göra något roligt i sommar. Hoppas hoppas! Nu ska jag klä på mig och sen åka in till stan och köpa lite nödvändiga grejer.


Såhär vill jag se ut idag.

Kommentarer
Postat av: karin

hon är alltid lika sjukt snygg

2009-05-11 @ 10:57:29
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: E&T

Häftig design du har!! :D

KRAMAR

2009-05-11 @ 19:46:21
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0