Thank god it's friday

God morgon på er alla svininfluensa smittade läsare (och alla andra såklart!). Våran klass är delad på.. mer än hälften skulle jag säga. 70% ligger hemma i sjukdom. Jag snorar och vill gå hem och lägga mig och Christoffer ligger hemma och håller på att dö (har han svininfluensan måntro?). Är domedagen nära? Lite småjobbig dag har jag idag, fast jag ska väl vara glad att jag inte valde historia som skulle ha gjort att jag slutar vid fyra på fredagar och tidigt på morgonen på torsdagar istället för klockan tolv. Av någon anledning har jag börjat knarka Läkerol, speciellt smaken Cassis. Nu babblar jag på här i bloggen istället för att vara med på vårat engelska "glosförhör". Trots min lilla förkylning ska jag nog springa en snabbis på stan efter skolan, eller kanske på lunchen. Anna är sjuk idag, därför känner jag mig otroligt jäkla ensam. Tråkigt. Kanske går och tar en fruktsmoothie på lunchen? Ja, det gör jag nog. Måste även kika efter lite skor som jag vill lägga vantarna på. Shit.. måste ju plugga japanska också!


Supersexiga skor från Vagabond. Vilka är snyggast? Just nu lutar det åt dom till vänster...

Kommentarer
Postat av: Yousef

Sjukt rockiga! hmmm Jag diggar snören, så den till höger :p

2009-09-11 @ 15:41:34
URL: http://shitunge.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej vi får se :D

2009-09-11 @ 18:39:05
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0