Just a dirtbag

Jösses. Vilka kaosdagar! Igår åkte jag, Yasmina och Fanny runt bland Luleås högstadium för att marknadsföra NTI vernissagen som är om några dagar. Det resulterade i buss, buss och åter bussåkande. Efter skolan skulle jag vandra omkring med Yasmina lite på stan. Då ringer det från jobbet, dom behöver mig omedelbart! Så då var det bara och åka dit och jobba hela kvällen. Drabbades även av en enorm vagel i ögat. Det har gjort ont att blinka, då överdriver jag inte. Idag har jag också jobbat. Coop låg offline mot banken vilket betyder att vid vartenda kortköp får kunden visa leg och skriva under kvittot. Det är lika med en massa! extrajobb! Nu är jag i alla fall vid en dator. Imorgon är det fredag och jag ska iväg och fixa naglarna. Hämtade även ut ett paket från H&M och fick en tidig födelsedags present av föräldrarna. Visar allt sånt imorgon. Nu ska jag krypa ner i sängen och sussa så sött!


H&M Fashion against Aids
photographer: Dan Martensen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0