Technologic

Lika dålig på att blogga som alltid. Just nu försöker jag bara njuta av några lediga dagar. Drömma mig bort till födelsedag och konsert. Det är fasiken inte länge kvar! 16 dagar till födelsedagen och bara ett par veckor efter det åker jag till Stockholm. Efter det är det ganska prick en månad till sommarlov.

Denna påskdag har bestått av en tur till Kvantum, smoothiemixande och fönstershoppande på internet. Är så jäkla sugen på att klicka hem några ringar från Cocoo, fast det känns ju smått onödigt eftersom jag ska dit och hälsa på söta Maria snart. Men jag vill ju ha ringarna! Vi får väl se...


Såhär ser jag ut nuförtiden, kändes som att det var ett tag sen ni fick se mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0