My baby


Måste bara tillägna detta inlägg till min kära mamma. Såklart hann ju denna fab jacka sälja slut på en halv sekund när den kom in i Lindex webshop och vissa säger att den är slutsåld i hela Sverige. Idag var mamma in på Lindex i Luleå och där hängde den. Sista jackan i small. Hon ringde mig och berättade, jag blev ju gladen. Varför hade hon inte lagt undan den?! Men det är väl klart att hon har gjort det! Så imorgon blir jag ägare till denna vidrigt snygga och hypade jacka. TACK SÅ MYCKET MAMMA!

 

(Tydligen var det Luleå som fick den största leveransen av jackan, Stockholm fick nästan inget. SUG PÅ DEN STOCKHOLM!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg!!

2010-08-13 @ 09:35:17
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Victoria

Jag köpte den i stockholm för en vecka sedan, fanns jättemånga, visst är den skön :D

2010-08-17 @ 23:40:26
URL: http://intealkisendansare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0