Cause I do love you

Alla hjärtans dag idag då. Jag tycker bara jag har sett folk som ska "fira" denna överdrivna dag som singel i år. Själv firar man det med samma person som man har gjort i tre år nu. Har inget större problem med det och känner verkligen inte att jag skulle vilja ha det på något annat sätt. Vi tappade bort varandra någonstans i vintras men lyckades hitta tillbaka till varandra nästan lika fort, och det är jag förbannat glad över. Just nu sitter min kära pojkvän och trycker i sig geléhjärtan som vi fick av hans mor, dom kommer nog ta slut fort.

Vad händer idag då? Tja... vi ska väl gå ut på stan och söka ett halsband till mig, sen blir det jättemiddagen med hans familj och så avslutar vi såklart med att gå och se Valentine's day på bio.

Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0