Det är därför söndagar finns

Hej alla! Känns som att jag har varit ganska frånvarande hela veckan. Det beror på att jag har bott med Christoffer hos pappa och varit kattvakt. Har därför försökt spendera så mycket tid som möjligt med världens finaste pojkvän eftersom att han nu har lämnat mig för en vecka i fjällen. Gårdagen var fab! Mycket uhn-tss! Mer får ni inte veta, men jag fått mig en hel del nya facebook-vänner. haha! Idag har jag bara sovit. Vaknade runt nio, trodde jag var pigg, men efter en timme framför tvn slocknade jag igen och sov till tolv. Såg en film, tog en dusch och lagade mat, sen somnade jag igen. Mycket sömn att ta igen efter all skola och jobb. På tal om jobb så ringde dom från Coop för bara någon timme sen, jobb även imorgon, 11-21.15, världens monsterpass! Men det betyder att jag får lön även i april. Haha, när jag sa att jag kunde jobba så sa hon "ÅH! Du är en ÄNGEL! Jag har alltid tyckt om dig!". Det är väl aldrig helt fel?

Nä, nu ska jag nog krypa ner under täcket i soffan och mysa lite till innan jag måste sova. Ni som har lov får ha det så mysigt och ta vara på ledigheten, ni andra får bara köra hårt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0