Clap your hands!

God morgon!
Ännu en måndag är här. Dock känner jag mig inte lika less och självmordsbenägen som jag brukar göra en måndag morgon. Kan bero på att den här veckan kan bli ganska slapp och skön. Jag ska nämligen gå runt med nior och visa dom skolan hela dagarna, hela veckan. Sen kan det ju också bero på att Christoffer kommer vara här hela veckan, det kommer bli en hel del fika och mys kan jag lova. Så vi får väl se. Jag känner mig peppad! Body Jam idag med Yasmina dessutom. Heja oss! Så nu kör vi hårt! Skolan, here I come!


Ser ut som att jag är trött och osminkad. Jag skyller på webbkameran.


Kommentarer
Postat av: yasmina

vi ownade på body jamen!

AFRO POWER IDAG

2010-01-19 @ 09:59:00
URL: http://yasminabjornstrom.blogspot.com
Postat av: Mariélle

Hej på dig :) Vad fin bloggen har blivit ;) :D

kram.

2010-01-19 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0