Kall dag på stan

Vaknade ganska sent idag, kan väl inte påstå att man sover speciellt bra i Linus soffa när man dessutom måste dela den med en lång kille som gillar att bre ut sig. Hur som helst, satt och kollade på tv ganska länge. Solen sken och himlen var klarblå så jag tvingade ut Christoffer på en liten stadsrunda. Provade dom där svarta mockakilklackarna från Scorett som alla bloggar om nu för tiden. Helsike så snygga dom var! Men jag känner att jag inte riktigt kan förmå mig själv att köpa ett par skor för tusen spänn även om jag får lön på fredag. Galet vackra var dom i alla fall! Åt sallad på ett mysigt litet ställe innan vi tog bussen hem.


Hittade även ett par liknade leggings på Gina Tricot, har kollat på såna länge, finns på JC och även Lindex. Roffade åt mig ett par direkt och gick till provhytten. Till min stora besvikelse så var dom verkligen inte fina på, i alla fall inte på mina korvben. Stenarna var alldeles för bling bling och det kändes lite Hannah Montana gone bad. Inget köp alltså. Jakten fortsätter.

Ikväll blir det middag med Christoffer, Jesper och någon kompis. Ska bli mucho trevligt. Imorgon bär det av hem till meningslösa Luleå och ännu en skoltermin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0