Never say never

Ser ut som att livet är ganska bra just nu. Fetinglönen imorgon, träna med Yäz, pappa betalar mitt gymkort, shoppa, och så kanske Christoffer kommer hit i helgen. Varför ska jag då må illa och känna mig jättehängig? Gud som straffar mig? Fan ta dig isåfall, Gud! Blev väckt av min chef på Coop idag. Klockan var väl... halv åtta och jag hade somnat runt halv tre. Fick i alla fall hoppa in och jobba några timmar idag. Extra pengar tackar man väl aldrig nej till? Skrapade ihop strax över sextusen på de tio dagarna jag jobbade under julen.

Sprang på stan idag innan jobbet. Har lagt undan fyra par leggings, tre tröjor och en kofta. Plus att jag måste hitta mig ett par skor och hämta ut mitt H&M paket. Hur ska detta gå? Mest troligt kommer ni väl få världens shoppinginlägg imorgon, så håll ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0