Väldigt produktiv dag.

Jösses, har varit på vift hela dagen. Först skola till fyra, guidat nior, sprungit på stan, ätit middag på Tallkotten, varit hem, fikat hos Ellen och tillslut handlat lite på Coop. Så nu är jag här. Borde väl egentligen krypa ner och sova, men jag orkar inte riktigt göra det ännu. Hittade mig äntligen ett par skor på stan idag, kan väl tillägga att jag även köpte mig ett par jeans. Så nu är Mikaela nöjd och glad. Middagen på Tallkotten var galet god, åt grillad oxfilé med potatis och vit chokladglass till efterrätt och imorgon blir det middag på Allstar. Jäklar vilken vecka!


Dessa fick följa med mig hem idag, 60% rabatt var det dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0