Airplanes and shooting stars

Sitter just nu i en liten by utanför Östersund och njuter av min lediga vecka. Måste säga att jag har gjort mig väl förtjänt av en ledig vecka. Har jobbat konstant sen sommarlovet började och ska snart tillbaka för att kämpa mig igenom tre veckor till innan skolan börjar igen. Som tur är kommer jag läsa nästan allt på distans det här året och kommer väl spendera all min ledig tid i Umeå tillsammans med älsklingen och hans bästa vän/sambo.

Under dagarna som gått har jag hunnit spendera någon tusenlapp, sitta och fika på världens mysigaste fik, promenera ca 1½ timme i 25-30 graders värme, få lite sol på mig (äntligen!), vakna av att det har SPÖREGNAT och såklart mysa med Christoffer. Hade inte tackat nej till att bara skita i jobbet och stanna här resten av sommaren. Men så får man inga vuxenpoäng! Som tur är drar jag på en liten weekend till Stockholm den 13e augusti och spenderar upp största lönen hittills.

Jaja mina vänner, där fick ni en liten meningslös update på vad jag gör just nu. Hoppas ni myser på rejält sista veckorna av sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0