Formula 10.0.6

Testade att köpa dessa produkter idag. Ansiktsmasken som jag köpte för några dagar sen var av samma märke och av någon anledning så föll jag lite för utseendet på serien. Så idag gick jag in på Kicks och frågade vad tjejen i butiken tyckte om serien. Förklarade hur min hy var och hon frågade direkt: "Använder du apotekets produkter?". Det gör jag ju faktiskt och hon sa att det var det som var problemet och att många hade kommit in och hade precis samma problem som mig. Så hon övertalade mig till att köpa den rosa cleansern och det andra köpte jag för att det var mot porer. Nu har jag i alla fall tvättat mig med allt och jag måste säga att jag blev GALET mjuk i ansiktet, gissar att det var av skrubben. Nu får vi bara hoppas att det ger något resultat. Finns i alla fall att köpa på Kicks och Åhlens för 99:-/st.

Någon som har testat Formula 10.0.6 produkterna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0