We're going all the way up

Då var den dagen över. Ett tio timmars arbetspass senare. Ett oväntat, väldigt trevligt och väl behövt besök senare.  En trött Mikaela med extrem värk i axlar och nacke. Det är en dag imorgon också. Den dagen betyder arbete och nöje blandat med arbete. Jag och Yäz har fixat presskort till inomhusfestivalen Minus 30 här i stan. Vilket betyder att vi får vara sådär coola och stå längst fram vid scenen och fota med våra bad-ass systemkameror. Tror det kommer bli en succé.

Såg de två sista avsnitten av Glamorama nyss. Fantastiskt bra show. Älskar alla tre. Fast jag måste favorisera Anna Hibbs lite, hon är typ min idol nu. Helt galet bra kvinna må jag säga! Anna! Jag kan vara din assistent! Sorgligt att den redan är slut, men jag ska fan ringa och skrika åt tv3 ifall de inte gör en till säsong!

Nu är det på tiden att gå och sova. Som sagt, det är en dag imorgon också. Hoppas nu att ni får en riktigt fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0