A picture says more than a thousand words


Nyss släpptes H&M's efterlängtade Fashion Against Aids kollektion som har varit galet ombloggad i flera månader och sålde slut innan de flesta hade hunnit vakna. Såklart hade jag spanat in några plagg som jag tänkt roffa åt mig. En av de plaggen var klänningen till vänster.

Nu har många av de populära plaggen hamnat ute på bland annat Tradera. Där hittade jag klänningen till vänster. Tydligen ska det föreställa samma klänning som jag har beställt hem. Vafan?! Säger jag! Hur i helsike kan detta vara samma klänning? Jag säger precis som söta Ulrika gör i detta inlägg. Klänningen är ju absolut inte ful, men det är ju verkligen inte samma klänning. Annat mönster, annan urringning, annat band i midjan. Dåligt gjort av H&M. Nu får man ju bara hoppas att klänningen man får är fin och passar. Liten minidiss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0