Friday 26/9 2010

Jösses vilken gårdag! Kunde inte somna på natten vilket resulterade i att jag var vaken till sjutiden, somnade och vaknade vid tolv. Jag och Jesper drog iväg på stan för att shoppa jeans åt honom, köpa julpynt och handla. Det slutade med att vi var borta i flera, flera timmar. Med julpynt för flera hundra i ena handen och fredagsmys i andra kämpade vi oss igenom snöstormen (ja, fucking kämpade!) Väl hemma gjorde vi mat på en gång, tacos såklart och till efterrätt frukt och bär i ugnen med en massa vit choklad över. Ni kan ju tänka er hur jäkla nöjd man var efteråt. Jag la mig och på en halv sekund somnade jag som ett litet barn. Ganska så trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0