Dirty little secrets


Tio saker som ni förmodligen inte vet om mig:
- Jag är född samma dag som Hitler
- Jag har gått på sju olika skolor sen jag började sexårs
- Jag har ett extremt kontrollbehov och vill gärna veta saker minst ett halvår i förväg
- Min pappa är från Chile vilket betyder att jag är typ halvt latinogirl
- Jag är livrädd för ALLA slags kryp man kan tänka sig
- Jag är född på Karolinska i Stockholm och spenderade mina första år i huvudstaden
- Under högstadiet var jag extremt super emo
- Jag sjunger ALLTID när jag är ensam och brukar ofta gå och mima för mig själv när jag är ute på promenad (Ja, det har hänt att folk har sett mig och undrat vafan jag håller på med)
- Har ett ca 12 cm långt ärr under knät efter jag skar upp benet på en glasflaska i vattnet
- Jag har ett sjukligt beroende av mineralvatten av olika slag, men HATAR Loka Citron

Kommentarer
Postat av: SABINA JUHLIN

haha roliga fakta! :P och ja haha, jag lånade den lite om det är okej ;D

2010-10-18 @ 11:59:25
URL: http://saaabinas.blogg.se/
Postat av: DAISY

Jag är också rädd för ALLA kryp + så sjunger jag alltid. Jag brukar cykla på kvällen och sjunga högt, hoppas alltid att ingen hör mig!

2010-10-25 @ 19:41:25
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0