Lazy

Sorry för dålig uppdatering. Har haft en riktig mys/springa omkring helg hemma i Luleå. Igår var jag på en ENORM fyndmarknad med en massa skrot. Hittade dock det snygga smyckesträdet från Ikea som var poppis för ett tag sen. Jag har även försökt hitta en vinterjacka utan framsteg. Vet inte om jag ska köpa en fuskpäls eller en kappa, jag vill ju ha båda... Men jag fortsätter jaga den perfekta jackan. Har ni tips så hojta! Vi får se när jag åker hem, beror på om jag får jobba något i veckan.

Solen skiner idag och jag ska ta mig en dusch för att sedan möta upp Christoffer för en fika. Hoppas ni får en slö och mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: maja

sv: oj, tack så jättemycket!:) vad glad jag blir!

2010-11-01 @ 22:16:59
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0