Walking in a winter wonderland

Fjärde advent och det är först i helgen som snön har börjat visa sig här nere i Stockholm (får ju en att undra hur det ser ut i Umeå). Sjukt hur lite julstämning jag känner just nu, kan det bero på bristen av snö, julpynt och lukten av pepparkakor och lussebullar? Tre übermysiga dagar i Stockholm med massvis av julshopping och gott ätande har i alla fall gjort mig redo att ta mig an julveckan som är packad med jobb, jobb och lite mer jobb innan jag får åka hem och fira jul i två dagar. Sen bär det av hem till Umeå igen för ännu lite till jobb. Lite för mycket arbetande ibland kanske... Hur som helst, lägger upp en bild eller två från min långweekend tillsammans med älsklingen när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vi väntar på dej!

2011-12-18 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0